Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



fredag 12 november 2010

Utökning i familjen!

Vi har tagit klivet. Beslutet fattades på 1 minut då tillfället bara dök upp.
Vi har blivit med katt. En liten Mulle på 8år har flyttat in hos oss då grannen flyttar och kan inte ta med sig honom.

Han kom igår och var först väldigt skeptisk till sin nya bostad. Nosade runt och pep högljud. Då vi skulle iväg på begravning var vi tvugna att lämna Mulle ensam och när vi kom hem hittade vi honom inte.
Vi letade överallt och kunde inte förstå vart han va. Men tillslut hittade vi honom sovandes i Aarons säng under täcket!
Nu är han hur kelig som helst och sov mellan mig och Herr Pensionat inatt. Men sent i natt ville han ut och har inte kommit tillbaka sen dess. Så jag tror jag måste ut och hämta honom hos grannen.
Han har ju levt där i 8 år så det tar väl ett tag att vänja sig!

Kram
Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar