Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



onsdag 10 november 2010

Snöblask.

Det var en jätte rolig första dag på kursen, känner mig redan inspirerad och då är det ändå 4 gånger kvar. Det var ett litet äventyr att ta sig hem sen i snöstormen på motorvägen. Men det gick bra. Det var skönt att jag hade sällskap av min trevliga väninna som driver Fejans Krog och vandrarhem. Hon är också med på kursen.

Väl hemma fick jag se detta trevliga inlägg i Lindas blogg. Jag har följt hennes blogg sen en lång tid tillbaka, följt hennes kamp att bli gravid, hennes kamp i att va gravid och hennes kamp att föda barnet. Jag beundrar hennes talang att beröra med hennes texter och jag älskar hennes tokiga, känslosamma och asroliga inlägg. Så fick lilla Lyckhem en del i allt det där. Känns kul.

Sen igår hasplar Herr Pensionat ur sig att han tycker min blogg är ful. Måste byta färg å bilder etc. Då känner jag att det kan faktiskt han få göra så den blir fin och passar ihop med vår hemsida. Eller så kanske vi kan göra det tillsammans. Ja, ni märker ju när det händer!

Kram
Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar