Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



lördag 4 juli 2009

Vernissage på Lyckhem!

Kl 11.00 slog Lars Holm upp portarna till sina skisser. Så otroligt fina! Jag och Henrik spanade in oss på en varsin. Henriks ca 500% dyrare än min :) Varför är det alltid så att killar alltid ska ha det dyraste?
Regnet håller sig borta så det bådar gott inför kvällen. Jag säkrade upp lite extra igår kväll genom att titta varnande upp de små grå molnen som vågade visa sig.

Jag tror kvällen kommer bli kanon bra, om jag inte hunnit få magsår innan ;)



Kram
Den stora är Henriks val, såå vacker!
Spekulanter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar