Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



torsdag 9 juli 2009

Å nej å nej!

Varför skulle jag kolla datorn innan sängdags? Alla bokningar i vårat nya system är borta..... Nu står det att vi inte har en enda bokning så det är fritt fram att boka så mycket ni vill på onlinen, jippie. Fram med losec, ångestdämpande och allt det där ni vet...

// en trött, ledssen, frustrerad pensionatsvärdinna som kommer gå tillbaka till att bara använda papper och penna!

6 kommentarer:

  1. Näää FY Stackare!!! Hoppas att det har löst sig på något sätt... Förhoppningsvis kommer vi på besök och gör dig lite gladare :) *bamsa kramar*

    SvaraRadera
  2. Ja det får ni göra. Det löste sig igår sån tur va! Så nu kan ni boka online innan ni kommer ;) hihi det vore super mysigt om ni kunde komma å hälsa på!

    SvaraRadera
  3. tacka vet jag papper och penna :)

    SvaraRadera
  4. Ja verkligen. Det ger en inte gråa hår redan vid 26! ;)

    SvaraRadera
  5. Lars Bernhardtz22 juli 2009 kl. 13:07

    Hoppas vår bokning finns kvar. Kommer i morgon 23:e, 2 rum bokade och betaldda.
    Mvh
    Lars Bernhardtz
    070-370 2402

    SvaraRadera
  6. Hej Lars! Det gjorde den, och jag hoppas ni hade det bra trots oväder hela natten.

    SvaraRadera