Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



fredag 17 juli 2009

Om att bara leva!







Varit på stranden idag för första gången med Aaron. Han har ju varit där massor med dagis. Men inte med mig och Henrik. Så underbart. Solvarma klipper, varmt i vattnet, god matsäck, en naken Aaron som springer i strandkanten... härligt. Nu har vi energi igen att jobba häcken av oss för er alla som vill äta av Henriks goda mat. Det har bara exploderat här, fullt på restaurangen varje kväll :) Igår serverade vi ut 60 rätter på 1½ timme..
Veckans topp:
Manngårdsbyggnaden är färdigskrapad, nästan färdig grundad och till hälften målad en vända!!



Veckans flopp:
Att hamburgaren tog slut, men det var iofs för att vi har haft sån rusning.


Veckans gästboksinlägg:
Jätte fint ställe, men jag lånade bara toan!

Veckans Aaron bild, han har lärt sig städa:



Uppdatering på tomatfronten:




Veckans Erik bild nybadad:





Veckans semester bild, ja, vi har faktiskt hunnit gå på restaurang själva, i Simpnäs:



Hörs!

//Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar