Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



fredag 3 juli 2009

Denna dagen ett liv!

Det är fredag i dag. Det betyder att det är dagen före lördag. På lördag händer allt. Denna lördag 4 juli är en sådan dag som jag fruktat och längtat till sen i våras. Det är helt fullbokat på hela anläggningen, vi har inte en enda bädd kvar. Två gäng har beställt varsinna buffér som ska ut på lördag. Lars Holm har vernissage i stora lokalen, vi har spelning med Roslagstrion med Sara Wikström i spetsen, restaurangen öppen till 24.00.

Som tur är så har jag förberett mig en hel del. Älskade mormor kommer och är barnvakt hela helgen. Personalen är förberedd på det värsta :) Jag har även pratat allvar med molnen att om dom vågar släppa om så en gnutta vatten på lördag så kommer jag personligen komma upp och dammsuga hela himlen så det inte finns ett enda litet molntuss kvar.
Så med andra ord, det bäddar för succé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar