Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



måndag 6 juli 2009

Somliga går i trasiga skor.

En härliga helg har passerat med massor av folk och mycke försäljning :)


Igår firade vi min födelsedag med att städa alla rum, diska upp all disk, förbereda för nyanländande gäster, bryta bort Erik från ett hundslagsmål och till sist åka ut med båten till våra kära vänner som driver Fejans skärgårdskrog och vandrarhem. David bjöd på musslor och champange till förrätt och en stor fet och god biff till varmrätt. Det var jätte skönt att byta ö för en stund. (å jo David, Björkö är en ö vad du än säger ;) )


Idag är jag jätte trött. Super trött faktiskt. Så trött att jag nästan somnade när jag satt med momsrapporten. Så trött att jag inte ens tänkt på att jag har hål i skon så stor tåa sticker ut ;)


Imorgon blir det turboshopping i Norrtälje.

Just ja, i morgon är det även premiär för massage tisdag. Två duktiga hälsopedagoger och massörer erbjuda hel och halvkropps massage:


Ni som bor här runtikring är självklart oxå välkomna, ring och boka på 0176-940 27

Kram

Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar