Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



söndag 9 januari 2011

Vårkänslor.

Idag var en sån dag. Plusgrader, blå himmel och sol och det droppar från taken. Underbart kändes det när jag drog Aaron i pulkan och det raspade till ibland där asfalten kikade fram.
Jag längtar till våren.

Men det skar lite i hjärtat när jag såg två små rådjur försöka ta sig över ängen nere vid stugorna, i meterhög snö som numer är hård och tung, försökte dom hoppa och kliva om vart annat.
Dom har det inte lätt.

För några dagar sen vaknade vi upp och kikade ut genom fönstret och möttes av denna familj.
Herr Pensionat flög ut i bara morgonrock och fotade!



Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar