Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



tisdag 18 januari 2011

Mot nya tider!

Ja gott folk. Det verkar som om jag kommer flytta bloggen. det håller på att fixas och trixas så får vi se vad som händer. lovar att länka till nya, eller jag kanske ska säga tvärtom, snälla ni hänger väl med till nya sidan?

Så medans det fixas å trixas så blundar jag och låtsas att jag är på semester igen. En liten stund iaf.




Herr Pensionat är i Uppsala och inhandlar kakel, klinkers och klet som man har emellan allt och lite annat. Jag är så glad att jag inte behöver följa med, jag hjälper gladeligen att lassa ur allt kakel när han kommer hem, men hålla på inne på bauhaus... fy! När jag är inne på bauhaus så ser jag ut som Herr Pensionat ser ut när jag har tvingat in honom på H&m eller någon liknande affär.

Återkommer snart med ny adress och lite mer status hur vi ligger till i renoveringarna!

1 kommentar:

  1. Hahaha! Jag känner igen mig precis. I helgen var vi också på Bauhaus och jag höll på att krypa ur skinnet. Så TRÅKIGT. Det är Bauhaus som är gubbdagis, inte Clas Ohlson – där kan jag också tycka att det är lite kul ibland.

    SvaraRadera