Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



onsdag 12 januari 2011

Nu kör vi!

Nu är restaurangköket helt tomt, inge kakel på väggarna, ingen plastmatta på golvet, inga maskiner, inga skåp eller bänkar, det enda som finns kvar är en vacker gammal agaspis på en vikt av ca 600kg. Någon som vill komma hit å bära?

När restaurangköket är klart är det rummen i pensionatets tur. Kattvindarna ska få en funktion förutom att Pensionatsvärdinnan pular in allt som hon inte vet vart hon ska göra av :) Alla rum ska få egen dusch och toalett. Ska bli underbart.

Men just ni sitter Pensionatsvärdinnan med feber hemma. Medömkan motages tacksamt. Jag som var så nöjd att jag klarat mig så bra denna vinter... bara det inte är någon flunsa så ska jag nog överleva.

Hörs snart igen.

Kram
Ullis

2 kommentarer:

  1. ååh gud vad kul att renovera, jag vill också! längtar tills snön smälter så vi kan börja i lilla stugan!

    lycka till.. kommer bli superbra och fint på pensionatet.

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Medömkan var det !!! Här kommer en rejäl portion.
    Hälsa den händige.

    Turbo TT

    SvaraRadera