Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



fredag 7 januari 2011

Borta bra, men hemma väldigt bäst!

Nu är vi hemma igen efter den äventyrliga trippen till stanen i snöstorm.
Jag ska aldrig mer klaga på snöröjningen här ute. Stackars er stadsbor säger jag bara. Det var snö överallt och jag och Herr Pensionat körde fast för första gången i år och det var i Luthagen :) (ja ja, jag har suttit i diket en gång i år.... men jag skyller allt på lastbilen som inte lärt sig högertrafik så det räknas inte!)

Fyrishov var kul och knöka fullt med folk. Som en gammal innebandyspelare så borde jag veta om att det är Storvreta cupen nu för de yngre spelarna.... men Aaron tyckte det var jätte kul och det var huvudsaken. Lite mys hemma hos svägerskan och hennes karl på det var inte heller dumt.

Nu börjar allvaret igen, här ska renoveras, ÄNTLIGEN! Det kommer bli såå bra och jag lovar att lägga in bilder på renoveringen så snart all planering är färdig.
Så är det någonstans ni ska lägga er konferens i vår, eller spendera en mysweekend, så är det här :) Ni kommer se varför!

Go natt

Kram
Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar