Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



söndag 23 augusti 2009

Bosse, vår lilla Bosse!

Bosse traktor! Till och med Aaron säger Bosse till vår fina traktor :)
"Titta dä, Botte!"



Här drar han skyliften så herr pensionat kan måla taket!





Idag målade Henrik färdigt första vändan på taket! Bara ett varv till.... :)
Lägg märke till hur fin fasaden är!


Nu ska jag åka och hämta thai mat i Simpnäs och ha en riktig myskväll med familjen. Men jag tror vi lämnar Bosse i garaget :)

2 kommentarer:

  1. Vad ni är enerigiska. Så fort ni stängt så är ni ingång med målning. Jag skulle tagit semester men förstår att ni måste passa på medan det är hyfsat väder. Bosse var mycket söt - och Aaron också.
    Nina

    SvaraRadera