Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



söndag 23 augusti 2009

Säsongsavslutning med personalfest, får jag säga att det är höst nu då??

De lovade mingel bilderna från Björkös största skandalfest, Lyckhems avslutningsfest!
Vi började med mingel på vår trapp, här ser ni även resultat av herr pensionats "så-frö-mani" inte så tokigt kanske :)
Vi bjöd på rosa skumpa innan folket skulle bege sig till bryggan, ingen visste vart vi skulle!

Enskärsjötransport hämtade oss på bryggan och tog oss ut på havet. Helt underbart väder hade vi. Här är vi på väg ut ur vår vik.

Glada än så länge, omedvetna om vad som väntas skall.

Målet var vår konkurrent/samarbetspartner/goda vänners krog/ skärgårdens bästa sjökrog!
FEJAN

Det blev en jätte trevlig kväll med underbart god mat, trevligt sällskap och MYCKE vin. Pensionatsvärdinnan fick även tillfälle att tacka personalen som har varit helt underbar denna sommar!

Fin avslutningsbild på Henriks F.D stubbe och min förlorade kebabpizza!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar