Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



tisdag 8 september 2009

Det var längesen!

Ja, vart börjar jag när det har gått så lång tid sen jag skrev sist?
Antingen börjar jag i den endan om en otrevlig gäst som kom och gick här om dagen. Eller så börjar jag med något trevligare som att jag och Herr Pensionat har vart på semester i hela 4 dagar och haft det helt underbart på Österlen i Skåne.
Jag kan ju även helt enkelt hoppa till nuet och berätta att det springer runt ca 50 pers här runt lyckem i batman dräkt, toalettstols utstyrsel, stålmansdräkt och gud vet vad. Så är det ibland på konferenser :)
Jag kan passa på att berätta oxå att tomaterna är mogna, herre jisses vad vi har tomater!

Ja, nu har jag iaf börjat. Sen är det bara frågan om hur jag ska fortsätta. Men det tar jag imorgon får nu ska jag förbereda frukosten för superhjältarna där ute.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar