Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



torsdag 10 september 2009

Det går hit, det går dit det går runt en liten bit...DET ÄR EN EVIGHETSMASKIN!

Ja, det går just nu bara runt runt runt, bädda i bädda ur i sol och i skur. (rimmar lite)
Nu byter bara företagen av varandra. Bröllopet i Lördags gick 7 dundrans bra, sen kom konferensen som hade superhjälte kväll och konfererade, nu städar vi förfullt för att invänta ett MC gäng som ska bastu och äta grillbuffé och dricka öl :)
Sen ska grannen här ute ha fest i helgen så dom har hyrt alla bäddar. Sen på Söndag kommer det vetrinärer och stannar i 5 dagar.

Jag är JÄTTE trött idag. Sen vi kom hem från semestern så har vi jobbat dygnet runt, och jag ligger efter i pappersarbetet på kontoret... så idag är jag fastkedjad vid skrivbordet för att komma ikapp. Det har inte löst sig med mobilhärvan heller, monstret har nu mer flyttat från bokhyllan in långt i skrivbordslådan där det inte hörs, hur högt den än skriker.

Men jag är glad! Igår va jag inte glad, då var jag för trött. Men idag har jag lite mer energi över så jag är glad. Å den där lilla energin kommer nog från att min älskade vän fick en liten tjej igår. Hon föddes 090909 01.17 och var 55cm lång och vägde 3700g. Så häftigt!!!

Så, nu måste jag ta i tu med den enorma pappershögen....

//Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar