Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



fredag 23 juli 2010

Avkylning!

Idag har jag jeans på mig. Det är helt underbart. Det var faktiskt behövligt med en avsvalkande dag. Det var ett tag sen jag kände den här energin som jag känner idag. Värmen har nästan knäckt mig och Herr Pensionat. Att det bara väller in folk tänker jag absolut inte klaga på. Men att arbeta långa dagar i denna hettan tär mkt på oss.

Men, idag känns det som bort blåst!

Imorgon kommer det reportrar från tidningen Lantliv och ska spendera en natt. Ska bli spännande och se vad det blir för repotage!

3 kommentarer:

  1. Lantliv den tidningen älskar jag ..
    Så jag hoppas att man får veta vilket nummer ni ska va i...

    Vi planerar in julbordet redan nu när värmen släppt...

    och vi tänker nog ta en 2 nätter och njuta tillsammans med vänner hos er!
    Patrik/Katarina

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt, ni är så välkomna på julbord. Det är ju faktiskt dags att börja planera inför det :) Lovar att annonsera ut vilket nummer det blir så snart jag vet själv!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  3. Yihaaaaaaaaaa!!!! 3 generationer "Retards on the corner" kommer på omslaget av Lantliv
    "Vilken underbar patina " kallade dom rucklet för.........undrens tid är inte förbi .Irene är nu singel.....

    SvaraRadera