Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



fredag 2 juli 2010

Lyckad kväll!

Fullbokat. Nöjda gäster och en fin solnedgång. Vad mer kan man begära en kväll som denna?
Nu njuter pensionatsvärdinnan. Jag kommer inte ens ihåg hur det var där i mitten av februari när jag aldrig trodde att snön skulle försvinna.... va det här??

Kram
Ullis

2 kommentarer:

  1. Vadå snö? Har vi det på Björkö? Solen skiner idag oxå!
    Vi ses på måndag/kram Kickan

    SvaraRadera
  2. TT´s tidplan har havererat, därför har jag lyst med min frånvaro.......Läkaren har ordinerat G&T i trevlig avstressande miljö
    så snart kommer jag och "vilar " lite i bastun igen.;-)Ha det så hörs vi.

    Hoppas ni har riktigt mycket båtturer med en massa gäster och spring över Lagerblads marker...det kan han gott ha !

    SvaraRadera