Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



måndag 4 januari 2010

Det här med att åka spark!

Med risk att låta som 70+ eller eventuellt en dalkulla, men jag älskar att åka spark! Det gör hunden Erik oxå. Eller han älskar att få på sig selet och springa brevid sparken i full karriär. Det är underbart och det är precis det vi ska göra nu jag och Erik efter att ha suttit inne med pappersarbete hela dagen. Jag har vart riktigt avundsjuk idag på Henrik som fått måla vandrarhemsrum. Jag vill oxå. å ni anar inte hur fint det blir. Har ni tur kanske ni får tjuvkika på renoveringen snart!

//Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar