Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



måndag 6 december 2010

Misstag.

Så har vi avverkat en konferens med julbord också, blev super mysigt och intimt då det var en liten grupp. Så skulle jag nästan kunna ha det varje dag. Trevliga människor och perfekt julstämning med lagom många gäster!
Jag lyckades göra världens dunder tabbe. En sån man bara inte får göra. Så igår ville jag ta mitt pick och pack och bosätta mig i en stuga långt upp i bergen där ingen har möjlighet att träffa mig. Eventuellt att hunden hade kunnat få följa med.
Men tack vare underbar personal, och ännu mer underbara konferensgäster tror jag att summan av kardemumman blev bra.

Nu är det bara jag som måste komma på banan igen. Nästa konferensgäster kommer om 2h.

Kram
Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar