Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



onsdag 22 december 2010

Jullov kan jag lova!

Sista helgen gick lika bra som alla andra helger. Det har varit sååå kul och sååå häftigt. All beröm vi fått ska jag spara i en liten ask i mitt inre och ta fram när jag tvivlar! För gästboken låg så fint och prydligt i vårt kontor å samlade damm till bättre behövande... typiskt.

Men som rubriken utlovar så har vi här på Lyckhem Jullov för fulla muggar. Vi myser, dricker julmust, rullar i snön, Herr Pensionat plogar å plogar så stackars Bosse lär behöva jullov snart han med!

Här får ni lite bilder tagna av Herr Pensionat, Henrik Ahrnborg.



Herr Pensionat gick upp i natt å fotade fullmånen! ser ni snön som gnistrar? Så underbar bild!








Parismössan :)




1 kommentar:

  1. åååh vad fint ni har det!! ringer på julafton så tar vi "en promenad". stor kram på er!! (jättefin Paris-mössa förresten, bra köp mamma Eva!)

    SvaraRadera