Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



måndag 13 december 2010

En tidig kväll för pensionatsvärdarna.

Efter en skön dag där vi kunnat komma ikapp med sånt som släntrat efter lite. Herr Pensionat har röjt ute, städat upp och gjort snyggt. Han har även inspekterat muddringen nere i viken där vår nya brygga snart ska ta form, ska bli spännande. Själv hann jag aldrig ner för att titta innan det blev mörkt då jag suttit vid skrivbordet hela dagen.

Men vi är båda så trötta efter helgen så nu ska vi krypa ner i soffan med varsinna täcken och kanske till och med somna till lite.

Nu håller vi tummarna att Aaron sover ostört oxå :)

Go natt

Kram
Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar