Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



torsdag 2 september 2010

Det är tur man glömmer fort!

Under högsäsong är det restaurangen som kräver mest energi. Att städa rum, byta toarullar och soppåsar ser jag som avkoppling. Även om det kanske är roligare under en häktisk kvällsservice jämfört med att upptäcka bromsränder i toalettstolen.

I slutet av juli började både jag och personalen känna av att vi jobbat dygnet runt. Men så fort vi stängt restaurangen för säsongen så längtar vi tillbaka. Som sagt, det är tur man glömmer fort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar