Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



tisdag 2 mars 2010

Vi blickar framåt, mot påsken!

Det är inte ens lönt att nämna vädret, men jag gör det ändå.... fy bubblan!! Jag tror jag svor vid varje spadtag i morse när jag skottade ut bilen. Å värre lär jag svära när elräkningen kommer.

Men nu tänker vi framåt tycker jag!! Tänk påsk, tänk god mat i trevlig miljö, tänk Lyckhem!
Varför inte unna er en liten påskweekend här hos oss?




Fira påskhelgen hos oss på Lyckhem Skärgårdspensionat.
Bo i våra nyrenoverade vandrarhemsrum i dubbel- eller familjerum med 4 bäddar. Eller välj att bo i huvudbyggnaden i våra pensionatsrum med dubbelsängar. Sänglinne, ankomstfika, 3-rätters påskmeny och frukostbuffé ingår.





Boka fredag till lördag, inchecknig sker från kl.15.00 och då finns fika uppdukat inne i pensionatet.
Du avnjuter sen en 3-rätters påskmiddag på långfredagen med härliga smaksensationer och sover sen i våra nya och bäddade sängar i vandrarhemmet eller i pensionatet. Njut av vår stora frukostbuffé med hembakt bröd och ekologiska produkter på lördagsmorgon innan hemfärd. Slutstädningen tar vi hand om.

Eller boka samma paket från lördagen till söndag och njut av sista dagarna på långhelgen hos oss.

Vill du bo fredag till söndag går det bra att ordna med egen lunch i vårt vandrarhemskök så ingår middag fredag och lördag, frukost lördag och söndag och fika vid ankomsten på fedag. 1455kr/person i vandrarhemmet och 1795kr/person i pensionatet

Vi bjuder på vandrarhemslogin för barnen i familjen och anordnar en påskäggs-jakt för 35kr/barn.

Passa på att njuta av skärgården samtidigt som våren börjar vakna!

Varmt välkomna önskar Ulrika och Henrik på Skeppsmyra vandrarhem

Pris & bokning

Vandrarhemmet
870:- /vuxen
Barn: 225:-
Barn bor gratis (max 3 barn/familj)

Pensionatet
990:-/person

Boka här
Vad ingår
Ankomstfika, 3-rätters påskmiddag, logi med sänglinne, frukostbuffé och slutstäd

Läs mer
www.lyckhem.nu

3 kommentarer:

  1. Var beredda!!! När ni minst anar kommer "Turbo Thomas" .........

    SvaraRadera
  2. Oj då!! Turbo Thomas kommer inte att känna igen sig, du har ingen skog framför huset längre!!!

    SvaraRadera
  3. Tjena Ullis!

    Menar Du åt Skatenhållet eller ner mot Sterbsnäsviken ?

    Kan DU mms:a en bild eller 2 så jag kan stilla min nyfikenhet.

    Har vi full sjöutsikt nu ??

    Hälsa Henrik // TT

    SvaraRadera