Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



fredag 13 januari 2012

Nu är han här!

Sitter just nu i skrivande stund hemma i vardagsrummet. Stormen viner utanför, brasan sprakar brevid mig och tunga andetag hörs från mina två söner. Ja för nu är dom två :) Aaron har fått en lillebror, en Arvid. Den 6 januari kom han äntligen ut.
Familjen pensionat har blivit pensionatsvärdinnan å grabbarna!

8 kommentarer:

  1. Grattis Arvid, tänk att öppna ett liv av födelsedagar med att redan på den första ta hem högsta vinsten, att komma till en underbar familj som bor i paradiset. I avvaktan på att den insikten gradvis sjunker in är det bara att fokusera på de 3 väsentligheterna i livets första fas mat, sömn och bytt blöja.

    Stort grattis till Er alla från oss i Norge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för dom värmande orden!!
      Å Arvid verkar verkligen lyssna på er för det enda han gör är just äter, sover och fyller blöjan. Inte många skrik har kommit ur honom på hans första vecka.

      Vi ses snart igen.

      Kram från Ullis å grabbarna :)

      Radera
  2. Vandrarhemsguiden14 januari 2012 kl. 18:04

    Vandrarhemsguiden gratulerar och önskar er lycka till.
    Alla goda ting är tre?

    /Thomas

    SvaraRadera
    Svar
    1. TAck snälla.
      Och min tre ting här hemma är definitivt goda ;)

      Radera
  3. Stort grattis! / Leena

    SvaraRadera