Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



torsdag 1 april 2010

Jag har blivit farmor!

Nästan iaf ;) Erik har blivit pappa till 5 små söta gårdshunds valpar, 3 hanar och 2 tikar! En av valparna är väldigt lik Erik i färg och teckning. Nästan så vi blev sugna på att skaffa en hund till :)

Det var en trevlig nyhet så här i påskstöket. Vi har ju fullbokat i helgen så nu håller vi på för fullt att förbereda. Herr Pensionat sätter fjädrar i buskarna och jag bäddar sängar :)


Glad påsk på er!

3 kommentarer:

  1. Grattis till fullbokningen........Ni måste skaffa nya "Holger´s" också, annars har vi ingen som tar hand om all brax.;-)

    Jag väntar fortfarande med spänning på bilderna av "kalhygget" ........please.

    GLAD PÅSK 2 U ALL // "TT"

    SvaraRadera
  2. Hej, halkade in här på ett bananskal, via facebook. Kunde inte låta bli att känna igen dig från Storvreta trakten. Eller har jag helt fel? Själv är jag 84 och tycker mig ha lite koll på er 83or via Hille Forslund ;-) ha ha.
    Själv bor jag i Norrtälje sedan en tid tillbaka och älskar allt som har med skärgård att göra, men har inte haft tid att utforska det så mycket än... men nu vet jag att ni finns ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Visst är valparna söta:-))
    Godis är såå duktig med dem!
    Synd/tur.. att den som är så lik Erik är en hane annars hade jag sparat den..
    Tänkte om valparna artar sig bra kanske vi kan prova igen om ngt år eller så?
    Ha de gott från Cattis/Sittacs Kennel

    SvaraRadera