Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



måndag 1 mars 2010

Aaron 2 år idag!

Idag fyller Aaron år! 2 år. Lyckhems lilla mini chef börjar växa till sig :)
I går låg jag i soffan, utslagen efter att åkt på en matförgiftning (orkar inte dra den historien, jag är frisk nu iaf!) då kryper lilla Aaron upp och gosar in sig i min famn, hmmar njutningsfullt när han lägger sin kind mot min kind "mmm Tycke om dig mamma mmm"
Hjärtat smälter på två sekunder för denna lilla man.

Grattis Aaron på 2 års dagen. För två år sen satt vi i soffan på BB stockholm och drack the och tittade på melodifestivalen medan Aaron sov rofyllt på min arm. Vilken magisk känsla som aldrig kommer försvinna. Det var värt med en 30 timmar lång förlossning för att bara höra "mmm Tycke om dig mamma mmm"



Första badet på BB några timmar gammal




Vi var båda trötta efter den långa förlossningen, ja eller alla 3 var trötta :)






Några timmar gammal å så fin, han hade en lite bula på höger sida som inte syns på detta perfekta kort!







Lycklig och trött







Här är han idag! 2 år senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar