Hej

Från omedveten till medveten och allt däremellan.
Bloggen är under uppbyggnad efter att ha avslutat mina 10 år som pensionatsvärdinna. Nu väntar nya spännande utmaningar och tanken är att jag ska reflektera de här, ibland, när jag känner fört!

Välkomna :)



lördag 5 november 2011

Nostalgitripp!

Varje år, iaf nästan varje år, så träffas vi. Tjejorna och jag. Vi som vuxit upp med varandra, några har jag känt sen vi gick på lekis tillsammans på Snusdosan (Ja, fråga mig inte hur man kan döpa en lekisverksamhet till Snusdosan, men då kändes det helt naturligt)
Andra blev jag mer tajta med på högstadiet. Sen dess har vi ett oförstört band sinsemellan.

Vi har alla skaffat familj på olika orter så vi träffas inte så ofta. Men vi har försökt att träffas varje år. Å idag är det en sån dag då vi ska ses, några av oss iaf. Det är svårt att få ett datum som passar alla och sen blev en av oss sjuka.

Men hur som haver så är det idag dagen D och det ska bli jätte kul! Få se om jag hinner uppdatera lite om våra eskapader :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar